پاورپوینت فروش مال غیر چیست

دانلود فایل

پاورپوینت فروش مال غیر چیست

 

پاورپوینت فروش مال غیر چیست شامل 36 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان حقوق ، علوم سیاسی ، بازرگانی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

مطمئنا در دنیای پرتلاطم امروزی، یکی از موضوعاتی که می تواند جوامع بشری را از اختلافات شخصی و جمعی در امان بدارد، «آشنایی با حقوق متقابل افراد با یکدیگر و قانون» است که مهمترین اثر این آشنایی و آگاهی را می توان در پیشگیری از وقوع بسیاری از مشکلات حقوقی دانست؛ بنابراین، در این مبحث تلاش داریم تا موضوع «فروش مال غیر» را بررسی کنیم.

شناخت و تعیینِ دقیق و حدود قلمرو بحث، مستلزمِ شناختِ مفاهیم، واژه‌ها و اصطلاحات مورد استفاده است پس در تعریفی ساده، روشن و مختصر واژگان و موضوعاتِ اساسیِ تحقیق را که اهمیت بسزایی در شناخت حیطه و قلمرو مقررات دارد مورد بحث قرار می‌دهیم. قبل از ورود به مباحث اصلی ضرورت دارد به تبیین مفاهیم و واژگان اساسی بپردازیم. با توجه به اینکه (انتقال مال غیر) یک عبارت ترکیبی است و از واژگان متعدد تشکیل شده است، هر یک از آنها را به‌طور مستقل مورد بررسی قرار می‌دهیم:

و …

 

فهرست مطالب

مقدمه
تعریف انتقال
تعریف مال
تعریف انتقال مال
آیا خریدار هم مجرم است؟
همه مسئولیت‌های مالک
منقول و غیرمنقول فرقی ندارد
برای شکایت باید به کجا مراجعه کرد
مجازات متخلفان
چگونه مال را پس بگیریم؟
جرمی غیر قابل گذشت
انتقال مال مشاع جرم است؟
پایان

 

عنوان : فروش مال غیر چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 588 کیلوبایت

تعداد صفحات : 36

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

eh1 3وفروش مال غیر چیست - پاورپوینت فروش مال غیر چیست

دانلود فایل