پاورپوینت رجوع از طلاق چیست

دانلود فایل

پاورپوینت رجوع از طلاق چیست

 

پاورپوینت رجوع از طلاق چیست شامل 20 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان حقوق ، علوم سیاسی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

طلاق یکی از مهمترین اعمالی است که با آنکه مورد پذیرش شرع و قانون قرار گرفته است ، دارای آثار سوء و جبران ناپذیر خانوادگی و اجتماعی است . به همین دلیل تمام تلاش شرع و قانون بر آن است تا قواعدی تنظیم کند که به پایداری بنیان خانواده منجر شود و طلاق کاهش یابد . مرسوم است که طلاق را به انواع و اقسامی دسته بندی می کنند تا بتوان یکسری احکام را در خصوص آنها جاری کرد . یکی از این دسته بندی ها ، دسته بندی طلاق به طلاق بائن و طلاق رجعیاست که در خصوص طلاق رجعی امکان بازگشت به زندگی مشترک یا اصطلاحا رجوع از طلاق وجود دارد . به همین دلیل در این مبحث به بررسی طلاق ، اقسام طلاق و رجوع از طلاق چیست خواهیم پرداخت .

طلاق

یکی از مهمترین اسباب انحلال عقد نکاح ، طلاق  می باشد . طلاق به معنای رها شدن و آزاد شدن است . امروزه طلاق زن و مرد یکی از مهمترین ابزارهایی است که برای خاتمه روابط زناشویی بکار می رود فلذا امروزه شاهد افزایش آمار مربوط به طلاق هستیم . بر این اساس ، طبق مقررات قانونی انواع طلاق را می توان شامل طلاق از طرف زن ، طلاق از طرف مرد و طلاق توافقی دانست که هر یک از آنها احکام و قواعد ویژه ای دارند . گفتنی است که طلاق با فسخ نکاح متفاوت می باشد ؛ لذا طلاق گرفتن نیازمند رعایت تشریفات طلاق از سوی زن و مرد می باشد .

و …

 

فهرست مطالب

مقدمه

طلاق

اقسام طلاق

رجوع چیست

شرایط طلاق رجعی

رجوع بعد از طلاق خلع

رجوع در طلاق بائن

نحوه ثبت رجوع از طلاق

پایان

 

عنوان : رجوع از طلاق چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 20

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

f6zr 3ورجوع از طلاق چیست - پاورپوینت رجوع از طلاق چیست

دانلود فایل