پاورپوینت رابطه معماری و سینما در عصر مجازی شدن

دانلود فایل

توضیحات:
فایل پاورپوینت رابطه معماری و سینما در عصر مجازی شدن ، در حجم 59 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
عصر مجازی شدن چیست؟عصر مجازی نهایت توسعه و پیشرفت فناوری اطلاعات در فضای سه بعدی و در محیطی مبتنی بر دانش است. بطور یقین گسترش عصر اطلاعات همراه با فناوریهای پیشرفته موجود چهارمین موج تغییر را در آینده نزدیک در جهان به همراه خواهد داشت. 
موج چهارم ی عصر مجازی :موج چهارم یا عصر مجازی در حقیقت، شکل توسعه و تکامل یافته عصر اطلاعات و دانش است که در آیندهای نزدیک ظهور خواهد کرد و فضای سه بعدی را در اختیار بشر قرار خواهد داد. 
جدای ناپذیری توصیف سینمایی معماری و ماهیت سینمایی تجربه معماری، سبب تاثیرگذاری متقابل این دو هنر از بسیاری جنبه های گوناگون شده است. با وجود آنکه هر دو به عنوان هنری شناخته شده اند که با کمک تعداد زیادی متخصص، دستیار و تکنسین پدید می­آیند، اما بدون اینکه خواسته باشیم ماهیت اصلیشان (سینما و معماری) را به عنوان نتیجه تلاشی گروهی نادیده بگیریم، بایستی اذعان کنیم، هر دو، هنری ابداعی و حاصل ایده پردازی هنرمندانه خالق خود هستند. 
ارتباط بین سینما و معماری از دیدگاههای متنوعی میتواند مورد مطالعه قرار گیرد؛ در فیلمهای، اکسپرسیونیستی آلمان با فضاهای خیالپردازانه که بین رویا و واقعیت معلق هستند، روبه رو میشویم. معماری همچون Paul Nelson که به عنوان یک معمار حرفه ای و هم یک طراح صحنه شناخته شده است.
و…

فهرست مطالب:
عصر مجازی شدن چیست؟
ارتباط بین سینما و معماری
فضا در معماری و سینما
اکسپرسیونیسم
اکسپرسیونیست انتزاعی
نئو اکسپرسیونیسم
سینمای اکسپرسیونیست
تأثیرات معماری بر فیلم های اکسپرسیونیستی
عکاسی
رنگ در سینما و معماری
اولین همایش سینما و معماری در ایران

این فایل با فرمت پاورپوینت در 59 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

 

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت تناسبات بصری(9 اسلاید)

دانلود فایل