پاورپوینت دینی و زندگی کلاس دوازدهم (درس سوم توحید به سبک زندگی)

- پاورپوینت دینی و زندگی کلاس دوازدهم (درس سوم توحید به سبک زندگی)

پاورپوینت دینی و زندگی کلاس دوازدهم (درس سوم توحید به سبک زندگی)

بر آستان جانان گر سر توان نهادن                   گلبانگ سربلندی بر آسمان توان زد

وقتی برای خرید یک کالای جزئی به بازار می رویم، معمولا با رسیدن به اولین مغازه و دیدن اولین نمونه دست به خرید نمی زنیم، بلکه با جست و جو بهترین ها را انتخاب می کنیم .

امروزه در بازار سبک زندگی، سبک های گوناگونی از زیستن تبلیغ می شود که ما باید از میان آنها بهترین را انتخاب کنیم . انتخاب هر یک از این سبک ها، مسیر زندگی ما را تغییر می دهد و سرنوشت دنیا و آخرت ما را رقم می زند. وقتی برای خرید یک کالا، آن چنان دقت و حساسیتی به خرج می دهیم پس باید این انتخاب مهم بر اساس فکر و به دور از احساسات باشد و دلیلی محکم و عقل پسند از آن حمایت کند. خوب است بدانیم که هر سبکی از زندگی، ریشه در اندیشه های خاصی دارد و از جهان بینی ویژه ای سرچشمه می گیرد. شناخت آن ریشه ها به تصمیم گیری درست ما کمک فراوان می کند.

زندگی توحیدی» نیز شیوه ای از زندگی است که ریشه در جهان بینی توحیدی دارد و در درسهای گذشته تا حدودی با این جهان بینی آشنا شدیم.

در این درس می خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم که ایمان به خداوند، به عنوان خالق و پروردگار جهان، چه سبکی از زندگی را به دنبال می آورد و در مقابل آن کدام سبک از زندگی قرار می گیرد؟

 

این فایل شامل 19 اسلاید و قابل ویرایش می باشد

 

برای دانلود کلیک کنید