پاورپوینت درس 9 دین و زندگی پایه دوازدهم: پایه های استوار

- پاورپوینت درس 9 دین و زندگی پایه دوازدهم: پایه های استوار

پاورپوینت درس 9 دین و زندگی پایه دوازدهم: پایه های استوار

 

 

 

 

 

نوع فایل: power point

فرمت فایل: ppt and pptx

قابل ویرایش 47 اسلاید

 

قسمتی از متن پاورپوینت:

درس نهم دین و زندگی دوازدهم پایه های استوار قرائت و ترجمه دین و زندگی دوازدهم درس نهم پایه های استوار قرائت و ترجمه دین و زندگی دوازدهم درس نهم پایه های استوار قرائت و ترجمه دین و زندگی دوازدهم درس نهم پایه های استوار قرائت و ترجمه دین و زندگی دوازدهم درس نهم پایه های استوار قرائت و ترجمه دین و زندگی دوازدهم درس نهم پایه های استوار قرائت و ترجمه دین و زندگی دوازدهم درس نهم پایه های استوار قرائت و ترجمه دین و زندگی دوازدهم درس نهم پایه های استوار مقدّمه دین و زندگی دوازدهم از جمله برنامه های یک انسان مسلمان، مشارکت و تلاش او در ایجاد جامعه ای براساس معیارهای اسلامی است. از این رو، لازم است ابتدا معیارهای یک تمدن اسلامی را که قرآن کریم و پیشوایان به ما معرفی کرده اند، بشناسیم و برای تحقق هرچه بهتر آنها در جامعه، برنامه ریزی و تلاش کنیم. اکنون، در این درس می خواهیم به این سؤال پاسخ دهیم که: معیارهای تمدن اسلامی کدام اند و ما باید برای تحقق چه نوع جامعه ای تلاش کنیم؟ درس نهم پایه های استوار مقدّمه دین و زندگی دوازدهم گذر از عصر جاهلیت به عصر اسلام نیازمند تغییر در نگرش انسان ها و تحولی بنیادین در شیوه زندگی فردی و اجتماعی مردم بود. رسول خدا ( ص) این رسالت بزرگ را از شهر مکه آغاز کرد و سپس با هجرت به مدینه و با کمک یاران خود پایه های یک جامعه دینی را بنا نهاد و حرکت به سوی تمدن اسلامی را آغاز کرد. درس نهم پایه های استوار مقدّمه دین و زندگی دوازدهم مطالعه قرآن کریم و سیره و روش آن بزرگوار، ما را به برخی از معیارهای تمدن مورد نظر اسلام میرساند. در اینجا برخی از این معیارها و میزان توجه به آنها را بعد از پیامبر اکرم ( ص) و در تمدنی که به نام اسلام باقی مانده بررسی مینماییم.

 

این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است.

 

با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته بندی مطالب سعی شده یادگیری مطالب را برای دانش آموزان عزیز تسهیل بخشیم.

 

با انتخاب این پاورپوینت از تدریس و آموزش لذت خواهید برد.

 

بدیهی است عناوین و مطالب و اسلایدها توسط دبیران مجرب و دلسوز در جهت گسترش علم و دانش روزافزون همه دانش آموزان علم با ظرافت خاص جمع آوری شده است.

 

مناسب برای معلمان، دانش آموزان و اولیای گرامی برای یادگیری بهتر دانش آموزان عزیز

 

اگرمشکلی در خرید داشتید می توانید از مرورگر ( فایرفاکس، اکسپلورر یا کروم ) استفاده کنید و یا بانک عامل خود را تغییر دهید.

کافیست، پاورپوینت مد نظرتان در هر مقطع و پایه تحصیلی، از طرق تلگرام با ما در میان بگذارید تا در کمترین زمان ممکن پاورپوینت شما آماده و تحویل داده شود.

 

محصولات مرتبط

پکیج پاورپوینت های درس دین و زندگی پایه دوازدهم: (درس اول الی درس دهم)

پاورپوینت درس 1 دین و زندگی پایه دوازدهم: هستی بخش

پاورپوینت درس 2 دین و زندگی پایه دوازدهم: یگانه بی همتا

پاورپوینت درس 3 دین و زندگی پایه دوازدهم: توحید و سبک زندگی

پاورپوینت درس 4 دین و زندگی پایه دوازدهم: فقط برای او

پاورپوینت درس 5 دین و زندگی پایه دوازدهم: قدرت پرواز

پاورپوینت درس 6 دین و زندگی پایه دوازدهم: سنت های خداوند در زندگی

پاورپوینت درس 7 دین و زندگی پایه دوازدهم: بازگشت

پاورپوینت درس 8 دین و زندگی پایه دوازدهم: احکام الهی در زندگی امروز

پاورپوینت درس 9 دین و زندگی پایه دوازدهم: پایه های استوار

پاورپوینت درس 10 دین و زندگی پایه دوازدهم: تمدن جدید و مسئولیت ما

برای دانلود کلیک کنید