پاورپوینت حقوق پناهندگان در قرآن

دانلود فایل

پاورپوینت حقوق پناهندگان در قرآن

 

پاورپوینت حقوق پناهندگان در قرآن شامل 25 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

تعریف پناهندگی

این واژه از ریشه پناه به معنای پشتیبان ، حامی و نگهبان و جایی که می‌توان در آن از آزار و اذیت چیزی یا کسی در امان بود گرفته شده و حاصل مصدر و به معنای حالت و عمل پناهنده است.

 در اصطلاح سیاسی نیز به درخواست حمایت سیاسی از کشورهای دیگر بر اثر نداشتن امنیت، ترس از آزار و آسیب، تعقیب و مجازات در کشور خود گفته می‌شود.

هراس از خطرها و پناه گزیدن در مکانی امن برای حفظ جان، امری غریزی و سبب گرایش انسان به سوی مکانهای امن است. در دولت شهرها، امپراتوریها و جوامع دینی کهن به این موضوع توجه شده است. به موجب احکام تورات شهرهایی برای پناه دادن به مجرمان اختصاص یافت و در یونان و روم قدیم معابد و کلیساهایی محل پناه شناخته شد و پناه آورندگان به آن از تعقیب در امان بودند ؛ همچنین مواردی از پناهندگی در ایران قبل از اسلام در منابع ادبی تاریخی گزارش شده است.

و …

 

فهرست مطالب

۱ – تعریف پناهندگی

۲ – اعطای پناهندگی پیش از اسلام

۳ – سنت استجاره

۴ – پناهندگی در عصر کنونی

۵ – نمونه‌های قرآنی پناهندگی

۵.۱ – پناهندگی موسی به مدین

۵.۲ – پناهندگی مسلمانان به حبشه

۵.۳ – پناهندگی مسلمانان به مدینه

۵.۴ – پناهندگی زنان مؤمن به مسلمانان

۶ – حقوق و تکالیف پناهندگان

 

عنوان : حقوق پناهندگان در قرآن

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 25

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

5kxe 2وحقوق پناهندگان در قرآن - پاورپوینت حقوق پناهندگان در قرآن

دانلود فایل