پاورپوینت تحلیل طراحی بزرگترین فروشگاه تجاری برند چینی UR در بریتانیا

پاورپوینت تحلیل طراحی بزرگترین فروشگاه تجاری برند چینی UR در بریتانیا

 

هارمونی رنگ و یکپارچگی بودن پوشش فضا در دیوارها و کف ، تجسمی از استراتژی گرایی و تجاوز فضای تجاری است. متریال سرامیک رنگی دیوارها، جز معدود غالب های نمادین معماری شرقی است که در فضا تعبیه شده است. عناصر رنگی فروشگاه ، هویتی مختص  به فرهنگ چین را به فضا بخشده و بنا به روانشناسی رنگ تاثیر بسزایی در کاربران…

 

فهرست مطالب

این فایل شامل بخش های زیر است:

  • ویژگی فروشگاه
  • گروه معماری
  • سه اصل طراحی
  • کانسپت طرح
  • ویژگی های طراحی
  • پلان طبقات
  • و…

دانلود فایل