دانلود پاورپوینت با موضوع تبلیغات در بازاریابی بین المللی (فصل نهم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 17 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
اثرات تبلیغات
اثرات اقتصادی تبلیغات
انواع تبلیغات برحسب هدف
اهداف تبلیغات
تبلیغات آژانس های تبلیغاتی
عناصر تبلیغاتی
اصول تنظیم آگهی
اجزاء آگهی
روابط عمومی و وظایف آن
اهم وظایف روابط عمومی
تفاوت اساسی بین فعالیت های روابط عمومی و تبلیغات
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت فصل نهم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع تبلیغات در بازاریابی بین المللی ، " می باشد که در حجم 17 اسلاید، تهیه شده است.