پاورپوینت بازاریابی ویروسی
فرمت فایل: ppt
تعداد اسلاید: 39
®ایده اصلی بازاریابی ویروسی از مدل استفاده شده توسط Hotmail در سال 96 آمده است. پایگاه Hotmail یک نمونه بسیار عالی از این بازاریابی است و به طور شگفت انگیزی نسبت به هر شرکت دیگری در دنیا رشد کرد. ® ®در سال 1996، Sabeer Bhatia و Jack Smith پیشگامان محصول پست الکترونیک تحت وب به صورت مجانی بودند. نام Viral Marketing اولین بار توسط روزنامه NETSCAPE از انتشارات DFJ در سال 1997 استفاده شد. در Hotmail آقای Tim Draper شرکت را وادار کرد که هر پیغامی که از طریق پست الکترونیک تحت وب فرستاده می شود یک اتصال به آدرس پایگاه وب داشته باشد به صورت Get your email at hotmail
فهرست مطالب
ویروس
ویروس در بازاریابی
تاریخچه
بازاریابی ویروسی
دو بینش بازار یابی ویروسی
دلایل محبوبیت بازاریابی ویروسی
ویروسی ارزشی
ویروسی حیله ای
ویروسی حیاتی
ویروسی مار پیچی
ویروسی نا خوشایند
روش های انتقال بازاریابی ویروس
متدهای انتقال بازاریابی ویروس
موانع برسرراه بازاریابی ویروسی
کنترل نام و نشان تجاری
رشد بدون نمودار( نگاره)
فقدان سنجش و اندازه گیری
تهدید روابط شخصی
ده روش موثر برای بازاریابی ویروسی
نتیجه گیری
منابع