پاورپوینت آشنایی با بازاریابی تک به تک

دانلود فایل

دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با بازاریابی تک به تک، در قالب pptx و در14 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مقدمه

تعریف بازاریابی تک به تک

تفاوت  بازاریابی تک به تک با سنتی

اهمیت بازاریابی تک به تک

اهمیت رضایت مشتری

تعریف رضایت مندی مشتری

انواع نیاز مشتری

مراحل اجراییبازار یابی تک به تک و شناخت نیاز مشتری

نتیجه گیری

منابع

قسمتی از متن:

بازاریابی تک به تک تمام گامهایی که شرکت جهت شناخت و ارائه خدمات بهتر به مشتریان با ارزش خود بر می دارد را در بر دارد. بازاریابی تک به تک ، فرایند مستمر جهت شناسایی و ایجاد ارزشهای جدید برای مشتریان است که در آن منافع دو جانبه مورد توجه قرار دارد و این منافع در طول دوره عمر مشتری با او تقسیم می شود.

بری (1983) بازاریابی تک به تک را جذب، نگهداری و افزایش روابط با مشتریان تعریف کرده است. بنابه تعریف بری و پاراسورمن (1991) بازاریابی رابطه ای عبارت است از جذب ، توسعه و نگهداری روابط با مشتریان. به عقیده مورگان و هانت (1994) بازاریابی رابطه ای اشاره به تمام فعالیتهای بازاریابی در راستای برپایی، توسعه و نگهداری مبادلاتی سودمند دارد و بالاخره از دیدگاه گرون روس (1996) بازاریابی رابطه ای عبارت است از شناسایی، نگهداری و افزایش روابط با مشتریان و دیگر ذی‌نفعان در منافع؛ به طوری که اهداف تمامی طرفین درگیر تامین شود.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" آشنایی با بازاریابی تک به تک" می باشد که در حجم 14 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود فایل