نقشه pdf شهر کرج – فردیس و حومه با کیفیت بسیار بالا سال 99 در ابعاد بزرگ

picuploaded 211 - نقشه pdf شهر  کرج - فردیس و حومه با کیفیت بسیار بالا سال 99 در ابعاد بزرگ

نقشه pdf شهر کرج – فردیس و حومه با کیفیت بسیار بالا سال 99 در ابعاد بزرگ

نقشه pdf شهر  کرج – فردیس و حومه  یک محصول با ویژگی های فوق العاده که میشه باهاش کسب درآمد هم کرد.

اول از همه کل خیابانها و کوچه پس کوچه های شهر کرج رو در قالب یک فایل pdf داری.

دوم :بروز رسانی این نقشه مربوط به سال 99 هست. یعنی نقشه ای که داری جدیده و من مشابهش رو به صورت نقشه آفلاین تو اینترنت پیدا نکردم.نقشه های پی دی اف رایگان که تو اینترنت هست همشون یه عکسه از نقشه قدیمی کرجه و کیفیتش هم بالا نیست.

ابعاد این نقشه بزرگ و استاندارده(100*140 سانتیمتر) یعنی جزئیات زیادی رو تو این نقشه داری و میشه به راحتی ازش پلات گرفت و لمینیت کرد و رو دیوار محل کار ازش استفاده کرد.

سوم: نقشه وکتوره یعنی بیشترین کیفیت در کمترین حجم،کیفیت نقشه ای که خواهی داشت بسیار بالاست و با بزرگنمایی از کیفیت آن کم نمیشه.و نیز اسامی کوچه ها کاملا خواناست.

چهارم:بدون نیاز به اینترنت میتونی به راحتی ازش استفاده کنی حجمش هم کمه در حد 30 مگابایته.

پنجم: کارتوگرافی یا نحوه نمایش این نقشه بسیار زیباست و خط5 مترو و ایستگاه های فعال و اماکن مهم رو روی این نقشه داری. در ضمن اماکن شاخص شهر هم مثل سر در دانشگاه آزاد کرج،امامزاده طاهر،برج آموت،شهرداری مرکزی کرج و … به صورت گرافیکی پایین نقشه آورده شده که به زیبایی نقشه خیلی کمک می کنه.

مقیاس نقشه هم نیز 1:19,000 هست و یک نقشه سلسه مراتبی که نشون میده شهر کرج و فردیس در تقسیمات شهرستانی استان البرز کجا واقع شده اند و استان البرز در تقسیمات استانی در کجای کشور واقع شده هم روی نقشه هست.

ششم: این نقشه شامل کلیه خیابانها مثل خیابانهای اصلی و فرعی،بلوار ها،کوچه ها،بن بست ها،میادین،آزادراه،تقاطعات هم سطح و غیر همسطح و همچنین اسامی محلات رو داره.

هفتم: و از همه مهم تر میتونی باهاش پول در بیاری (کسب درآمد کنی) خیلیها دنبال یه نقشه دیواری تو محل کارشون هستند.میتونی از مشتری سفارش بگیری هزینه پلات و لمینیت رو از دفاتری که دستگاه پلات دارن رو بگیری یه سودی هم برای خودت در نظر بگیری و بهشون خدمات بفروشی.

گاهی اوقات کسایی که نقشه سفارش میدن،میخوان روی نقشه یه سری از مکانهای مد نظر خودشون نمایش داده بشه مثل شعبه های یک بانک یا نمایندگی های بیمه یا شعبه های رستوران ها زنجیره ای لیست زیادیه بخوام همشونو بگم میتونی اطلاعاتی رو که مشتری می خواد به نقشه اضافه کنی(با نرم افزار های گرافیکی مثل فوتوشاپ) اگر هم نتونستی نگران نباش من برات این کار رو انجام میدم و با هم همکاری می کنیم.

من میتونم تو ابعاد مختلف حتی به صورت منطقه ای یا محلی برات نقشه تولید کنم مثل نقشه ای محدوده ای برای مشاورین املاک.خیلی راحت میشه ازش کسب درآمد کرد اگه سوالی داشتی شماره من تو بخش ارتباط با ما هست از طریق واتس اپ بهم پیام بده تا جواب بدم.

تو اینستاگرام نمونه هایی از نقشه های تولید شده برای مشتری هست میتونی ببینی آدرس اینستاگرامم تو بخش پیوندهای همین فروشگاه هست.

 

تو این فروشگاه میتونی با  هزینه بسیار کم  داده های مطمئن بدست بیاری.

 

هر روز در اینستاگرام مطالب جالبی در قالب نقشه ارائه می کنم می توانید از بخش پیوندها اینستاگرامم رو دنبال کنی.

امیدوارم در همه حال موفق و پیروز باشی

 

بخشی از لیست از نیاز بازار به نقشه کرج رو برات آوردم که بدونی چقدر تقاضا برای داشتن نقشه وجود داره:

نقشه کرج با مترو

نقشه کرج از بالا

نقشه کرج و حومه

نقشه کرج پی دی اف

نقشه کرج جدید

نقشه کرج چاپی

نقشه خیابان کرج

نقشه کرج دقیق

دانلود نقشه کرج

نقشه کرج با ذکر محله ها

نقشه کرج لمینیت

نقشه کرج و خطوط مترو

نقشه کرج همراه با مترو

نقشه کرج همراه ایستگاه های مترو

نقشه کرج با کیفیت بالا

نقشه کرج و اطراف

نقشه کل کرج 99

نقشه فردیس 99

کسب درآمد از فایل نقشه

درباره شهر کرج:

کرج مرکز استان البرز، مرکز شهرستان کرج و یکی از کلان‌شهرهای ایران است و به عنوان چهارمین شهر بزرگ ایران شناخته می‌شود. کرج یک شهر کوهپایه‌ای است که در دامنهٔ رشته کوه‌های البرز و در بلندای ۱۳۰۰ متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد. همچنین این شهر دومین شهر ایران است که دارای قطار شهری (مترو تهران کرج هشتگرد) و همچنین ۶ خط تفکیکی مترو است

جمعیت شهر کرج برپایه سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۱٬۵۹۲٬۴۹۲ تن بوده که این رقم با احتساب جمعیت ساکن در حومهٔ شهر (کلان‌شهر کرج) به ۱٬۹۷۳٬۴۷۰ تن می‌رسد. کرج چهارمین شهر پرجمعیت ایران و بیست و دومین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است.

کرج کوچک‌ترین استان ایران که نام آن بر گرفته از مرتفع‌ترین رشته کوه‌های کشور است، با مساحت ۵۱۲۵ کیلومتر مربع، کمتر از نیم درصد (حدود ۰/۳۱ درصد) از وسعت کشور را به خود اختصاص داده‌است.

کرج پس از تهران بزرگ‌ترین شهر مهاجرپذیر ایران است و به همین دلیل به آن لقب «ایران کوچک» داده شده‌است.هَمچنین جمعیت این شهر نسبت به سایر شهرهای بزرگ ایران جوان‌تر است، و بالاترین میزان رشد موالید یا زاد و ولد را به خود اختصاص داده‌است.این شهر در میان کلان‌شهرهای ایران با رشد جمعیت سالانهٔ ۳/۱۴ درصد بالاترین رشد جمعیت را دارد.

بر پایه زبان کهن کرج، نام کرج از واژه کاوک به معنی “میان تهی” گرفته شده و به خاطر این است که کرج میان دره واقع شده‌است. همچنین وجه تسمیه دیگر آن از واژه “کراج” است و با پیشینه تاریخی آن در تپه آتشگاه، کوه‌های کلاک، قلعه دختر شهرستانک و قلعه اشتهارد که در روزهای تابستان برای خبررسانی و دیده‌بانی آتش‌افروزی می‌شده، مرتبط است. همچنین گفته دیگری موجود است که نام کرج از واژه کوه رج به معنی محلی که کوه‌های ردیف شده دارد، می‌داند و مورد دیگری که به آن اشاره شده نام کرج را بدست آمده از واژه اکراج به معنی بانگ و فریاد می‌داند.

در مقیاس کلی منطقه کرج همانند سایر بخش‌های استان البرز در فصول سرد سال متأثر از سیستم‌های شمالی و شمال غربی و غربی به ویژه جنوب غربی بوده و ریزش‌های جوی آن که از ماه‌های آبان و آذر آغاز و تا اواسط اردیبهشت ماه ادامه دارد، تابعی از فعالیت‌های سیستم‌های فوق می‌باشد.

از نظر ویژگی‌های خرد اقلیمی، منطقه کرج از پاره‌ای جهات دارای مختصات شاخصی است که به آن‌ها اشاره می‌شود:

منطقه کرج به لحاظ اقلیمی تحت تأثیر ارتفاعات البرز و دره چالوس و رودخانه کرج قرار دارد که موجب خنک و مرطوب تر شدن این منطقه نسبت به تهران می‌گردد و این تمایز تقریباً در تمام طول سال مشاهده می‌گردد. علت اختلاف دمای کرج نسبت به تهران به خصوص در شب‌ها به سبب نزدیکی کرج به ارتفاعات شمالی و سرد شدن شبانه این دامنه‌ها و وزش باد کوه به دشت می‌باشد. دور بودن کرج از دشت کویر نیز موجب برودت و رطوبت بیشتر این منطقه نسبت به تهران در فصول مختلف سال، به ویژه در تابستان می‌گردد. در مورد بارندگی‌های تابستانه کرج می‌توان این‌گونه بیان داشت که گاهی اوقات برخورد دو توده هوای گرم جنوبی و نسبتاً سرد و مرطوب شمالی که در سطوح فوقانی ناحیه البرز صورت می‌گیرد، موجب می‌گردد که ابرهای جوششی بسیار فعال در منطقه پدید آمده و ریزش‌های رگباری شدیدی را به‌وجود آورد که غالباً همراه با سیل است.

 

 

برای دانلود کلیک کنید