نقشه دقیق و کامل استان البرز با جزئیات و کیفیت بالا و کارتوگرافی زیبا به همراه آخرین تغییرات در سایز 100*140

picuploaded 224 - نقشه دقیق و کامل استان البرز با جزئیات و کیفیت بالا و کارتوگرافی زیبا به همراه آخرین تغییرات در سایز 100*140

نقشه دقیق و کامل استان البرز با جزئیات و کیفیت بالا و کارتوگرافی زیبا به همراه آخرین تغییرات در سایز 100*140

نقشه ای که خواهی داشت نقشه استان البرز هست که بصورت بسیار زیبا کارتوگرافی شده و در تولید آن از تصویر ماهواره ای نیز استفاده شده است.

 

ابعاد این نقشه 100*140 سانتیمتر و حجم فایل 10 مگابایت بوده و در فرمت jpg می باشد.

 

یک نقشه تقسیمات استانی و تقسیمات شهرستانی استان البرز نیز در تصویر هست که موقعیت دقیق استان البرز را در کشور به خوبی نمایش می دهد.

 

جزئیات بالا و کارتوگرافی زیبا از خصوصیات این نقشه است

جاده ها شهرها و تقسیمات شهرستانی استان البرز به خوبی در نقشه نمایش داده شده است

 

همچنین این نقشه در نرم افزار های گرافیکی نظیر فوتوشاپ قابل استفاده میباشد

درصورت نیاز به فایل GeoTiff که تصویر زمین مرجع( ژئورفرنس شده ) هستید میتوانید از طریق واتساپ سفارش دهید.

عبارات جستجو شده مرتبط با این نقشه:

نقشه استان البرز ایران

نقشه استان البرز جدید

نقشه استان البرز کرج

نقشه جغرافیایی استان البرز

نقشه دقیق استان البرز

عکس نقشه استان البرز

نقشه راههای استان البرز

نقشه کامل استان البرز

نقشه محدوده استان البرز

نقشه ماهواره ای استان البرز

نقشه هوایی استان البرز

 نقشه شهرهای استان البرز

نقشه تقسیمات شهرستانی استان البرز

جدید ترین نقشه استان البرز

نقشه استان البرز  به تفکیک شهرستان

نقشه استان البرز با کیفیت بالا

نقشه با کیفیت استان البرز

 

بهترین نقشه استان البرز به صورت عکس

 

درصورتی که تمایل دارید داده های دیگری نظیر مکان هایی که مد نظرتان و یا حتی داده های خودتان درنقشه نمایش یابد و با صورت سفارشی فایل و یا چاپ شده در اختیارتان قرار گیرد میتوانید از طریق تلگرام ا من در تماس باشید.

درباره استان البرز:

استان البرز سی و یکمین استان ایران است.در جلسهٔ هیئت دولت در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ لایحهٔ تأسیس این استان تصویب و به مجلس شورای اسلامی فرستاده شد.در ادامه با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۳۸۹/۴/۷ استان البرز به‌طور رسمی شکل گرفت.در این طرح پیشنهادی کرج به عنوان مرکز استان در نظر گرفته شده‌است. این شهر در ۲۰ کیلومتری غرب تهران و در حوزهٔ استحفاظی استان تهران قرار گرفته بود که با جمعیتی بالغ بر ۱٬۶۱۴٬۶۲۶ نفر، چهارمین شهر پرجمعیت ایران پس از شهرهای تهران، مشهد و اصفهان محسوب می‌گردد. همچنین محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور در تاریخ ۲۲ مرداد ۱۳۸۹ در نامه‌ای به وزارت کشور قانون تأسیس استان البرز که در جلسهٔ علنی دوم تیر ۱۳۸۹ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده بود و شورای نگهبان نیز آن را تأیید کرده بود، جهت اجرا ابلاغ کرد.نام این استان از رشته‌کوه البرز گرفته شده‌است که بخش مهمی از آن از شمال این استان می‌گذرد.در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۳۸۹ با حضور وزیر کشور، استانداری البرز رسماً شروع به فعالیت نمود.عیسی فرهادی به‌عنوان نخستین استاندار البرز انتخاب شده‌بود.آیت الله خامنه ایدرمهرماه 1392 آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی را به عنوان اولین نماینده ولی فقیه در استان البرز انتخاب کرد.

 

در آبان ۹۱ پخش آزمایشی شبکه استانی البرز با روزانه ۳ ساعت برنامه آغاز بکار کرد و با شروع سال ۹۲ به روزانه ۸ ساعت رسید. شبکه استانی البرز در روز چهارم خرداد ۹۲ به صورت رسمی و با روزانه ۱۰ ساعت برنامه به صورت رسمی افتتاح گردید. به دلیل اینکه در استان البرز از همه اقوام ایرانی ساکن هستند، این شبکه، شبکه وحدت و همدلی لقب گرفت.

 

برای دانلود کلیک کنید