نرم افزار قدرتمند شطرنج کومودو 12 با تکنولوژی آلفا زیرو Komodo 12

- نرم افزار قدرتمند شطرنج کومودو 12 با تکنولوژی آلفا زیرو Komodo 12

نرم افزار قدرتمند شطرنج کومودو 12 با تکنولوژی آلفا زیرو Komodo 12

Komodo 12

قدرتمندترین برنامه شطرنج در جهان

با تکنولوژی آلفا زیرو AlphaZero

نرم افزار قدرتمند شطرنج کومودو 12 نسخه 32 بیتی و64 بیتی 

همراه با سریال نامبر و فعال ساز دائمی

نسخه اورجینال

محصول : chessbase 2018

لینک مستقیم  همراه با دیتابیس 2018 و book 2018 

قابلیت نصب : بر روی ویندوز 7 و بالاتر

کمودو همچنان پیش می رود! نسخه جدید برنامه ای که چندین بار قهرمان شطرنج جهان شده است؛ نه تنها قوی تر از همیشه بازی می کند، علاوه بر این، از متد «مونته کارلوMonte Carlo» استفاده می کند: توانایی تجزیه و تحلیلی که از هوش مصنوعی کمک می گیرد؛ان متدی که «آلفا زیروAlphaZero» در پیروزی اخیرخود از آن استفاده کرد.

در شطرنج کامپیوترها کمودو قهرمان سه گانه جهان است. سال گذشته Komodo موفق به کسب قهرمانی شطرنج سریع کامپیوترها با امتیاز باور نکردنی ۹۶٪ شد!

اما معنای موفقیت شگفت انگیز پروژه هوش مصنوعی AlphaZero برای آینده شطرنج کامپیوترها چیست؟ آیا موتورهای کلاسیک، به کمک بر الگوریتم های حیله گرانه و دانش شطرنج انسانی، هنوز هم قادر به مقابله با آن هستند؟ یا فرآیند “مونت کارلو”، که با تعداد زیادی بازی و ارزیابی های آماری کار می کند پیروز خواهد شد؟

کمودو جدید ???? ممکن است هیچ پاسخی برای این سوال ها نداشته باشد اما دو موتور تازه در آستین دارد! برای کمودو 12 شما یک نسخه جدید و پیشرفته را دریافت می کنید. تیم برنامه نویسان به سرپرستی مارک لوفلر، کارشناس کامپیوتر و لری کافمن، استاد بزرگ شطرنج، کمی ریتینگ را بیشتر کرده اند. و از سوی دیگر در نسخه کمودو 12 مونت کارلو گنجانده شده است. در اینجا موتور در تجزیه و تحلیل کاملا متفاوت عمل می کند: در طی یک زمان کوتاه، بازی های مختلفی را علیه خود انجام می دهد و بر اساس نتایج این بازی ها ارزیابی می کند. از لحاظ قدرت، نسخه مونت کارلو هنوز با کومودو کلاسیک برابری نمی کند. اما جالب است که سبک بازی دو نسخه کاملا متفاوت است: نسخه مونت کارلو به شدت پرخاشگرانه تر عمل می کند و در نتیجه نیز بازی خود را براساس تعادل قوا در صفحه بنیان نمی گذارد و به دنبال ماتریال نیست. Komodo 12 به این ترتیب دو چیز است: یک برنامه کاملا عالی و یک شریک تجزیه و تحلیل هیجان انگیز، که اغلب شما را با پیشنهاداتش غافلگیر می کند و ایده های جالب را به شما معرفی می کند!

برای دانلود کلیک کنید