مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود فایل

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری

 

مقدمه :

با توجه به اهمیت روز افزون مشتریان برای سازمان ها، مدیریت ارتباطات اثربخش و کارا با مشتریان به مسئله اساسی و مهم برای سازمانها تبدیل گردیده است. مدیریت ارتباط با مشتریان یک راهبرد کسب و کاری است که از یک طرف با هدف افزایش سودآوری و در آمد برای سازمان و از طرف دیگر افزایش رضایت و وفاداری مشتریان ارائه شده است.مدیریت ارتباط با مشتری مجموعه ای گسترده از ابزارها، فناوری ها و فرایند ها است که با هدف ارتقا، سطح رابطه با مشتریان و به منظور افزایش فروش مورد استفاده قرار میگیرند.

 

فهرست :

چکیده
مقدمه
تعریف
تاریخچه CRM
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
انواع مشتریان
اهداف CRM
مزایای ارتباط با مشتری:
انواع فناوری CRM
مراحل اجرای CRM
نرم فزار CRM
ریشه اصلی ECRM  تعریف و تمایز
تعریف ECRM
تفاوت بین CRM  و ECRM
اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی :
نقش اینترنت در ECRM
مراحل پیاده سازی ECRM
منافع اقتصادی حاصل از کاربرد ECRM
چالشهای موجود در مسیر ECRM
نمونه ای کاربردی در استفاده موفق از ECRM
نتیجه گیری

 

عنوان : مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری

فرمت : ورد

تعداد صفحات:30 صفحه

دانلود فایل