قالب پاورپوینت ارائه دفاع سمینار مامایی

picuploaded 33 - قالب پاورپوینت ارائه دفاع سمینار مامایی

قالب پاورپوینت ارائه دفاع سمینار مامایی

قالب پاورپوینت ارائه دفاع سمینار مامایی

این پاور با طراحی جذاب و موضوعاتی که در رشته مامایی کاربرد دارند در بگراند اسلایدها استفاده شده است

مانند:قد و وزن نوزاد و مراحل رشد نوزاد یا جنین و بارداری و …

و اسلایدها دارای ترنزیشن و انیمیشن و کلیپ آرت های اسلاید قبل و بعد و همچنین کلید به صفحه عنوان فصل ها و …

متن ها قابل ویرایش هستند.

  قابل استفاده در سمینار و دفاع پایان نامه و کنفرانس و مقاله با بگ راند و تم منحصر بفرد در رشته مامایی و بهداشت خانواده و …

با طراحی بگ راند مناسب و کاربردی رشته مامایی
قابل استفاده در پایان نامه-مقاله-کنفرانس وسمینارو…
تعداد اسلاید34 اسلاید
تعداد تصاویر بگراند:6 تصویر
قابل ویرایش و دارای متن پیش فرض با قلم فارسی
 
 
توضیحات در مورد رشته مامای:
مامایی شامل مباحثی از جمله بارداری و زایمان و بیماری‌های زنان، جنین شناسی، نوزادان و مراقبت‌های مربوطه، بهداشت، تغذیه مادر و کودک و تنظیم خانواده و بیماری‌های داخلی و جراحی مربوط به مامایی می‌باشد.
ماما یا قابله به زنی گفته می‌شد که بصورت تجربی، در کار زایمان زنان استاد بود و به آنان در زائیدن طفلشان کمک می‌کرد.
دوره حمل
قابله از چهارماهگی باید به زن حامله رسیدگی می‌کرد. از وظایف قابله، قفل کردن کمر زن آبستن بود. به این معنی که قفلی که دارای طلسم بود به کمر زن حامله می‌بستن
زمان زایمان
پیش از زایمان، قابله با استفاده از روغن بادام شکم زن زائو را چرب نموده و برای زیاد شدن درد وی، گل بومادران را جوشانده و به وی می‌نوشاند. داخل سینی یا مجمعه یا سفره چرمینی خاکستر الک کرده می‌ریخت و روی آن پارچه‌ای می‌انداخت. (برای جلوگیری از نشت خونابه) در اطراف مجمعه چند خشت می‌نهاد تا پای زائو را بر آن نهند. گاه یک تنگ روحی یا قلیان به زائو داده می‌شد تا در آن بدمد.
پس از زایمان، قابله نوزاد را پیش از افتادن به مجمعه می‌گرفت و ناف را می‌برید. ناف طفل را با نخ سفید و آبی می‌بست، نوزاد را می‌شست و دهان او را با خاک یا عسلی که به انگشت مالیده بود، باز می‌کرد.
منبع:ویکی پدیا فارسی
-برچسب ها-
پاورپوینت بارداری و زایمان ,بهداشت باروری و مامایی,پاورپوینت جلسه دفاع برای پایان نامه ارشد مامایی,اساتید راهنما و مشاور پایان نامه مامایی,دانلود پاورپوینت شغل مامایی, شغل مامایی, پاورپوینت مامایی, پاورپوینت شغل مامایی, مامایی, درامد مامایی, پاورپوینت آشنایی با شغل مامایی, معرفی شغل مامایی , مامایی چیست. … معرفی شغل وظایف آن; توضیح مهارتها و دانش لازم برای شغل; استفاده از قالب و تصاویر زیبا و با کیفیت; توضیح در مورد فرصت های استخدامی,حاملگی های دوقلو وچند قلویی,اعمال جراحی و مامایی در زایمان,template powerpoint midwifery,پاورپاینت سمنار,کنفرانس,پاورپینت,پاور پوینت پایاننامه,مامایی سلامت مادر و نوزاد ,سلامت جنین ,شنیدن صدای قلب جنین و رشد ,حیات جنین,زندگی جنین را در داخل رحم.

برای دانلود کلیک کنید