دانلود پاورپوینت سلامت و روان ورزش در جامعه

picuploaded 247 - دانلود پاورپوینت سلامت و روان ورزش در جامعه

دانلود پاورپوینت سلامت و روان ورزش در جامعه

پاورپوینت سلامت و روان ورزش در جامعه از 19 اسلاید بسیار زیبا به همراه مطالب فوق العاده جذاب و مفید تهیه شده و از آنجایی که طراحی شکیل و حرفه ای دارد، برای ارائه در کلاس و مجامع عمومی (کنفرانس) بسیار مناسب و کارآمد می باشد.

بخشی از متن این فایل به شرح زیر است:

•ورزش عبارت است از فعالیتی نهادینه که مستلزم کاربرد نیروی جسمانی شدید با استفاده از مهارت های جسمانی پیچیده بوسیله شرکت کنندگانی که توسط عوامل درونی و بیرونی تحریک می شوند. این تعریف با فعالیت های ورزشی سازمان یافته ارتباط پیدا می کند. 
•از نظر سازمان بهداشت جهانی؛ تندرستیصرفاً نداشتن بیماری و ضعف نیست، بلکه منظور از آن سلامتی کامل جسمی، ذهنی، اجتماعی و روحی است. در حقیقت دو هدف عمده تندرستی، به تأخیر انداختن مرگ و بیماری است. ورزش بر قوای جسمی و قوای روانی اثر گذار است.
 
اهداف ورزش

هدف های بهداشتی و تندرستی

هدف های پرورشی و اخلاقی

هدف های روانی و اجتماعی 

 

تاثیر ورزش در شخصیت

شخصیت اجتماعی بیان کننده رشد صحیح و طبیعی روانی افراد است. لذا افراد ورزشکار را از فردگرایی و خود محوری خارج کرده و رشد روحیات طبیعی را در فرد بهبود می بخشد که در نتیجۀ شکوفا شدن این استعداد، فرد  با سایر افراد اجتماع آسانتر ارتباط برقرار کرده و در کنار آنها زندگی می نماید. دیدگاهی اعتقاد دارد که ورزش به عنوان واسطه و عامل ارتباط بین فرد با خودش یا دیگران است. این شناخت چند جنبه ای می تواند در سازگاری های اجتماعی و شخصیت دخیل باشد. تغییرات ناشی از ورزش در شخصیت، به تدریج و به آهستگی و پس از سال ها روی می دهد…

 

برای دانلود کلیک کنید