دانلود نمونه سوال درس ریاضی ششم ابتدایی نوبت دوم به همراه پاسخنامه قابل ویرایش با فرمت ورد همراه با PDF آن

picuploaded 278 - دانلود نمونه سوال درس ریاضی ششم ابتدایی نوبت دوم به همراه پاسخنامه قابل ویرایش با فرمت ورد همراه با PDF آن

دانلود نمونه سوال درس ریاضی ششم ابتدایی نوبت دوم به همراه پاسخنامه قابل ویرایش با فرمت ورد همراه با PDF آن

در این پست نمونه سوال درس ریاضی ششم ابتدایی جهت اخذ امتحان کاملا استاندارد(هماهنگ استانی ویا منطقه ای) نوبت دوم به همراه پاسخنامه تشریحی آن و هر دو در یک فایل ورد (word) با PDF آن در یک فایل زیپ شده جهت دانلود شما عزیزان قرار داده ایم. تا با خیال راحت به یک نمونه سوال کاملا استاندارد و به دور از اشتباه تایپی و یا مفهومی دسترسی داشته باشید.

مشخصات فایل دانلودی:  ریاضی ششم نوبت دوم در ورد، ریاضی ششم خردادماه در ورد

تعداد سوالات : 18 سوال

تعداد صفحات مربوط به سوالات: 3 صفحه

تعداد صفحات مربوط به پاسخنامه : 3 صفحه

قابلیت ویرایش دارند.

نوع و قالب فایل: ورد و به همراه PDF آن.

سطح و دشواری سوالات : کاملا متناسب با مفاهیم و اهداف کتاب درسی. ( نه خیلی سخت و نه خیلی ساده)

جهت مشاهده کامل این نمونه سوال قبل از دانلود، تصاویر کامل این فایل را در زیر قرار داده ایم.(سوالات 3 صفحه و پاسخنامه هم 3 صفحه که همگی در یک فایل ورد به همراه pdf آن موجود است.)

اگر سربرگ این نمونه سوال مطابق با نیاز شما نیست، و مایل به تغییر آن هستید ، اطلاع دهید تا مطابق با سلیه شما ویرایش شود و همان سربرگ در تمام صفحات عینا درج شود. اطلاعیه فروشگاه در بالای این صفحه به آدرس intlab.sellfile.ir موجود می باشد.

ریاضی ششم نوبت دوم با پاسخنامه با فرمت ورد,نمونه سوال ریاضی ششم نوبت دوم,ریاضی ششم نوبت دوم ورد,سوال ریاضی ششم نوبت دوم word,نمونه سوال ریاضی ششم نوبت دوم با پاسخنامه تشریحی,سوال ریاضی ششم استاندارد با فرمت ورد,نمونه سوال ریاضیات با فرمت ورد,نمونه سوال ریاضی ششم با فرمت docx و pdf,ریاضی ششم با فرمت ورد و pdf

 

 

برای دانلود کلیک کنید