دانلود نرم افزار محاسبه معدل کل و نمرات ترم دانشگاه و امتحانات و فایل اکسل

- دانلود نرم افزار محاسبه معدل کل و نمرات ترم دانشگاه و امتحانات و فایل اکسل

دانلود نرم افزار محاسبه معدل کل و نمرات ترم دانشگاه و امتحانات و فایل اکسل

نرم افزار محاسبه معدل,معدل دانشگاه,معدل گیری و نحوه محاسبه معدل کل,حساب کردن معدل و محاسبه معدل نمرات ترم دانشگاه,دبیرستان دانشجو یا دانش آموز با روش معدل گیری و حساب کردن معدل همگی توسط این نرم افزار در کامپیوتر به صورت فایل اکسل میسر شده است. حساب کردن و نحوه محاسبه معدل یا معدل کل برای دانشجویان یا دانش آموزان ممکن است کمی زمان بر یاشد ویا در محاسبات آن دچار خطا شوند.این نرم افزار محاسبه معدل,نحوه و روش معدل گیری را به صورت خودکار و آسان فراهم نموده است به طوری که نام هر درس, نمره آن درس و تعداد واحد یا ضریب آن درس را در نرم افزار وارد می نمایید و با فشردن دکمه محاسبه معدل, به صورت خودکار معدل محاسبه شده و نمایش داده می شود.

امکانات نرم افزار:

نمایش تعداد درس یا نمرات وارد شده برای محاسبه معدل.

نمایش جمع واحد های اخذ شده یا جمع ضرایب هر درس.

نمایش تعداد نمرات کمتر از 10.

مشخص نمودن نمرات کمتر از 10 با رنگ قزمز.

اعلام پیغام خطا در صورتی که در قسمت نمره یا واحد , اطلاعاتی غیر از عدد ( مانند کاراکتر یا حروف ) وارد شود و یا عدد بزرگتر از 20 باشد.

وجود دکمه برای پاک کردن.

 نکات مهم و راهنمای نرم افزار

در وارد کردن اعداد اعشاری از نطقه به جای ممیز استفاده نمایید ( مثلا 13.75 صحیح است و 13/75 غلط است و نرم افزار پیغام خطا می دهد)

در زمان باز کردن نرم افزار ممکن است در بالا یک پیغام زرد رنگ وجود داشته باشد, اگر آن را مشاهده نمودید,گزینه Enable Content را فشار دهید.

برای محاسبه معدل کل,بعد از وارد نمودن معدل ها در قسمت درس, در قسمت ضریب درس یا تعداد واحد, عدد یک را بگذارید و بعد دکمه محاسبه معدل را فشار دهید تا معدل کل حساب شود.

حتما می بایست ورژن اکسل شما 2010 یا بالاتر باشد, برای نسخه های پایین تر ممکن است نرم افزار به درستی کار نکند.

 

برای دانلود کلیک کنید