دانلود سورس کد بازی دوز مبتنی بر الگوریتم MinMax هوش مصنوعی به زبان سی شارپ

- دانلود سورس کد بازی دوز مبتنی بر الگوریتم  MinMax هوش مصنوعی به زبان سی شارپ

دانلود سورس کد بازی دوز مبتنی بر الگوریتم MinMax هوش مصنوعی به زبان سی شارپ

دانلود کد برنامه نویسی بازی Tic-tac-toe (noughts and crosses or Xs and Os or Dooze)با استفاده از هوش مصنوعی مبتنی بر الگوریتم Min-Max

 

موضوع پروژه: سورس کد برنامه بازی ایکس او هوشمند بازی دو نفره ی کامپیوتر و انسان و فرم اپلیکیشن سی شارپ C# با استفاده از الگوریتم مینیماکس

 مسیر یابی داخل شهری و بین شهری.

زبان برنامه نویسی: Csharp سی شارپ

محیط برنامه نویسی: Visual Studio

توضیحات از ویکی پدیا :

ایکس او (که در فارسی دوز – دووز -دوووز  هم نامیده می‌شود) یک بازی دو نفره‌است که به‌وسیله یک قلم و کاغذ انجام می‌شود. نام این بازی به دلیل علامت‌های X و O است که در طول بازی استفاده می‌شود. برای آغاز این بازی در یک صفحه جدولی با ۳ ردیف و ۳ ستون رسم می‌شود و هر یک از طرفین یکی از علامت‌های X یا O را انتخاب می‌کنند و تا انتهای بازی برای پر کردن خانه‌های جدول از آن استفاده می‌کنند.

برای شروع بازی یکی از طرفین به قید قرعه علامت X یا O را که قبلاً انتخاب کرده در یکی از خانه‌های جدول ۹ خانه‌ای قرار می‌دهد. سپس نفر دوم علامت مربوط به خود را در خانه‌های دیگر که هنوز پر نشده‌اند قرار می‌دهد و پس از آن مجدداً نوبت نفر اول خواهد بود.

نقطه پایان بازی در هر مرحله جایی است که یکی از حریفان بتواند علامتی را که در ابتدای بازی انتخاب کرده در یکی از ردیف‌های افقی، عمودی یا قطری قرار دهد و در طول بازی هر یک از طرفین با قرار دادن علامت خود در مقابل علامت‌های حریف نباید اجازه دهند که حریف یک خط عمودی، افقی یا قطری را با علامت خود پر کند.

نام این بازی در ادبیات انگلیسی Tic-tac-toe می‌باشد.

نمونه یک بازی که در نهایت X بازی را برده‌است:

مینیماکس یا کمین‌بیش[۱] یک قانون تصمیم سازی است که در نظریهٔ تصمیم، نظریهٔ بازی‌ها، آمار و فلسفه برای کمینه کردن (مینیمم کردن) احتمال شکست و ضرر در بدترین حالت (بیشترین احتمال ضرر) از آن استفاده می‌شود. به طور مشابه بیشینه کردن سود کمینه (ماکسمین) را نیز بیشینهٔ کمینه می‌نامیم. اساساً برای بازی‌های دو نفرهٔ مجموعهٔ صفر در نظریهٔ بازی‌ها فرمول بندی شده است که هم حرکت‌های جایگزین (چند انتخابی) بازیکن‌ها و هم حرکات هم‌زمان انتخاب کردن بازیکن‌ها را پوشش می‌دهد. این مفهوم را می‌توانیم به بازی‌های پیچیده‌تر و تصمیم سازی‌های غیر قطعی بسط دهیم.

نمونه تصاویر خروجی:

 ویژگی های این برنامه:

1. طراحی شده با فرم اپلیکیشن سی شارپ Form Application

2. استفاده از الگوریتم هوشمند سازی Min-Max

3. بازی دوز 3 در 3 (3*3)  یا 9 خانه ای

4. رقابت با کامپیوتر برای برد بازی

5. با کدی ساده و قابل درک

آنچه تحویل داده می شود:

1. کد برنامه قابل اجرا در ویژال استودیو 2012 به بعد  – خروجی طبق تصویر نمونه آورده شده (این برنامه درVisual Studio 2012 تست شده و 100 درصد به صورت تضمینی قابل اجرا می باشد)

 

2. فایل اجرایی برنامه

 

در صورتی که بخواهید می توانیم با قیمتی مناسب داکیومنت توضیحات این پروژه را تهیه کرده و تقدیم نماییم.

مناسب برای دانشجویان کارشناسی (لیسانس) و کاردانی و کارشناسی ارشد

 می توان به عنوان پروژه دروس کارشناسی یا کاردانی یا کارشناسی ارشد، دروسی مانند بازی سازی، تئوری بازی ، نظریه بازی ها، هوش مصنوعی ، Artificial Intelligence، طراحی الگوریتم ، ساختمان داده

 پس از خرید از درگاه امن بانکی، لینک دانلود در اختیار شما قرار میگیرد و همچنین به آدرس ایمیل شما فرستاده می شود.

توجه توجه توجه: هرگونه کپی برداری و فروش فایل های فروشگاه برکت الکترونیک (به آدرس ebarkat.ir یا codes.sellfile.ir) در فروشگاه های دیگر شرعاً حرام است، تمامی فایل ها و پروژه های موجود در فروشگاه، توسط ما اجرا و پیاده سازی و یا از منابع معتبر زبان اصلی جمع آوری شده اند و دارای حق کپی رایت اسلامی می باشند.

از پایین همین صفحه (بخش پرداخت و دانلود) می توانید این پروژه را خریداری و دانلود نمایید.

کد محصول 30343

برای دانلود کلیک کنید