دانلود جدیدترین نقشه pdf شهر قم و حومه با کیفیت بسیار بالا سال 99 در ابعاد بزرگ

picuploaded 363 - دانلود جدیدترین نقشه pdf شهر قم و حومه با کیفیت بسیار بالا سال 99 در ابعاد بزرگ

دانلود جدیدترین نقشه pdf شهر قم و حومه با کیفیت بسیار بالا سال 99 در ابعاد بزرگ

فایل pdf نقشه شهر قم یک ابزار ضروری با ویژگی های فوق العاده ،که میشه باهاش کسب درآمد هم کرد.

حتما میپرسی مگه میشه بله با من همراه باش تا بگم چطوری

اول از همه داشتن این نقشه یعنی کل خیابانها و کوچه پس کوچه های شهر قم تو گوشیته

دوم :جدیده، سال 99 تولید شده. من مشابه اون رو به صورت نقشه آفلاین تو اینترنت پیدا نکردم.

ابعاد این نقشه بزرگ و استاندارده(100*140 سانتیمتر) یعنی جزئیات زیادی رو تو این نقشه داری و میشه به راحتی ازش پلات گرفت و لمینیت کرد و رو دیوار محل کار ازش استفاده کرد.

سوم: نقشه وکتوره(پیکسلی  نیست) یعنی بیشترین کیفیت در کمترین حجم.این یعنی کیفیت نقشه ای که خواهی داشت بسیار بالاست و با بزرگنمایی از کیفیتش کم نمیشه.اسامی کوچه ها هم کاملا خواناست.

چهارم:بدون نیاز به اینترنت میتونی به راحتی ازش استفاده کنی.

پنجم: کارتوگرافی یا نحوه نمایش این نقشه، بسیار زیباست و حتی اماکن مهم  و جهت حرکت خیابانها رو هم روی این نقشه داری.

مقیاس نقشه هم 1:20,000 یعنی ١ سانتیمتر روی نقشه معادل 20متر رو سطح زمینه

ششم: این نقشه شامل کلیه خیابانها مثل خیابانهای اصلی و فرعی،بلوار ها،کوچه ها،بن بست ها،میادین،آزادراه،تقاطعات هم سطح و غیر همسطح  رو داره.

هفتم: و از همه مهم تر میتونی باهاش پول در بیاری (کسب درآمد کنی) خیلیها دنبال یه نقشه دیواری تو محل کارشون هستند. میتونی از مشتری سفارش بگیری هزینه پلات و لمینیت رو هم از دفاتری که دستگاه پلات دارن رو بگیری یه سودی هم برای خودت در نظر بگیری و بهشون خدمات بفروشی.

 

گاهی اوقات کسایی که نقشه سفارش میدن،میخوان روی نقشه یه سری از مکانهای مد نظر خودشون نمایش داده بشه مثل شعبه های یک بانک یا نمایندگی های بیمه یا شعبه های رستوران ها زنجیره ای لیست زیادیه بخوام همشونو بگم میتونی اطلاعاتی رو که مشتری می خواد به نقشه اضافه کنی(با نرم افزار های گرافیکی مثل فوتوشاپ یا ایلاستریتور) اگر هم نتونستی نگران نباش من برات این کار رو انجام میدم و با هم همکاری می کنیم.

من میتونم تو ابعاد مختلف حتی به صورت منطقه ای یا محلی برات نقشه تولید کنم مثل نقشه محدوده ای برای مشاورین املاک خیلی راحت میشه ازش کسب درآمد کرد اگه سوالی داشتی شماره من تو بخش ارتباط با ما هست از طریق واتس اپ بهم پیام بده تا هر سوالی داشتی جواب بدم.

تو اینستاگرام نمونه هایی از نقشه های تولید شده برای مشتری هست میتونی ببینی آدرس اینستاگرامم تو بخش پیوندهای همین فروشگاه هست.هر هفته هم مطالب جالبی در قالب نقشه منتشر میکنم دوست داشتی منو دنبال کن.

 

بخشی از عبارات جستجو شده در گوگل رو لیست کردم که بدونی چقدر تقاضا برای داشتن نقشه وجود داره:

نقشه قم از بالا

نقشه قم و حومه

نقشه قم پی دی اف

نقشه قم جدید

نقشه قم چاپی

نقشه خیابان قم 

نقشه دقیق قم 

دانلود نقشه قم 

نقشه قم لمینیت

نقشه قم و اطراف

نقشه کل قم 99

 دانلود نقشه قم 99

نقشه قم 99

جدید ترین نقشه قم 99

دانلود نقشه قم برای کامپیوتر

دانلود نقشه آفلاین قم برای کامپیوتر

تابلو نقشه قم 

دانلود نقشه کامل قم 99 با وضوح بسیار بالا برای کامپیوتر و موبایل

 تو این فروشگاه میتونی با  هزینه بسیار کم  داده های مطمئن بدست بیاری.

درباره شهر قم :

قم از کلان‌شهرهای ایران است که در ۱۴۰ کیلومتری جنوب تهران پایتخت ایران واقع شده‌است. این شهر در کنار رودخانهٔ قمرود و در دشت قم قرار دارد. شهر قم مرکز استان قم و نیز مرکز شهرستان قم می‌باشد.

این شهر در گذشته به دلیل قرار گرفتن در مسیر راه ابریشم دارای اهمیت ارتباطی بوده‌است.

طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران شهر قم تعداد ۱٬۲۰۱٬۱۵۸ نفر جمعیت دارد که بیشتر این جمعیت مهاجرانی از شهری‌های دیگر ایران مثل زنجان، اراک و تبریز است. با این جمعیت قم در رتبهٔ هفتمین شهر پرجمعیت ایران قرار می‌گیرد. رشد جمعیت قم ۱٬۲ درصد است که جزء بالاترین نرخ رشد جمعیت در ایران است. بیشتر ساکنان شهر مسلمان و شیعهٔ دوازده امامی هستند و تعدادی از اقلیت‌های دینی زرتشتی و مسیحی در شهر ساکن هستند.

به شهر قم لقب‌های فراوانی نسبت داده می‌شود اما لقب رسمی و مورد استفاده در رسانه‌ها و همین‌طور شهرداری قم «پایتخت مذهبی ایران و قطب فرهنگی» است. از قم با عناوینی چون: حرم اهل بیت، شهر علم، استراحتگاه مؤمنین، دارالموحدین و شهر کریمهٔ اهل بیت و عُش آل محمد (آشیانه آل محمد) یاد می‌کنند.

قم به عنوان پایتخت فرهنگی ایران و جهان، پایتخت مذهبی ایران، پایتخت فرهنگی جهان شیعهو پایتخت دوم ادبیات کودک و نوجوان ایران، قطب تولید معارف دینی در ایران،قطب تولید علوم اسلامی، یکی از قطب‌های تولید مسائل دینی در ایران،یکی از قطب‌های انتشار کتاب پس از ایران و بزرگ‌ترین قطب انتشار کتاب‌های دینی در خاورمیانه نیز شناخته می‌شود. قم یکی از مهاجرپذیرترین شهرهای ایران است تعداد زیادی از اتباع افغانستانی و پاکستانی و عرب در قم مهاجر هستند.

 

برای دانلود کلیک کنید