دانلود جدیدترین نقشه pdf شهر شهریار و حومه با کیفیت بسیار بالا سال 99 در ابعاد بزرگ

picuploaded 219 - دانلود جدیدترین نقشه pdf شهر شهریار و حومه با کیفیت بسیار بالا سال 99 در ابعاد بزرگ

دانلود جدیدترین نقشه pdf شهر شهریار و حومه با کیفیت بسیار بالا سال 99 در ابعاد بزرگ

فایل pdf نقشه شهر شهریار یک ابزار ضروری با ویژگی های فوق العاده ،که میشه باهاش کسب درآمد هم کرد.

حتما میپرسی مگه میشه؟

بله با من همراه باش تا بگم چطوری

اول از همه داشتن این نقشه یعنی کل خیابانها و کوچه پس کوچه های شهر شهریار تو گوشیته

دوم :جدیده، سال 99 تولید شده. من مشابه اون رو به صورت نقشه آفلاین تو اینترنت پیدا نکردم.

ابعاد این نقشه بزرگ و استاندارده(100*140 سانتیمتر) یعنی جزئیات زیادی رو تو این نقشه داری و میشه به راحتی ازش پلات گرفت و لمینیت کرد و رو دیوار محل کار ازش استفاده کرد.

سوم: نقشه وکتوره(پیکسلی  نیست) یعنی بیشترین کیفیت در کمترین حجم.این یعنی کیفیت نقشه ای که خواهی داشت بسیار بالاست و با بزرگنمایی از کیفیتش کم نمیشه.اسامی کوچه ها هم کاملا خواناست.

چهارم:بدون نیاز به اینترنت میتونی به راحتی ازش استفاده کنی.

پنجم: کارتوگرافی یا نحوه نمایش این نقشه، بسیار زیباست و حتی اماکن مهم  و جهت حرکت خیابانها رو هم روی این نقشه داری.

مقیاس نقشه هم 1:11,000 یعنی ١ سانتیمتر روی نقشه معادل 110 متر رو سطح زمینه

ششم: این نقشه شامل کلیه خیابانها مثل خیابانهای اصلی و فرعی،بلوار ها،کوچه ها،بن بست ها،میادین،آزادراه،تقاطعات هم سطح و غیر همسطح  رو داره.

هفتم: و از همه مهم تر میتونی باهاش پول در بیاری (کسب درآمد کنی) خیلیها دنبال یه نقشه دیواری تو محل کارشون هستند. میتونی از مشتری سفارش بگیری هزینه پلات و لمینیت رو هم از دفاتری که دستگاه پلات دارن رو بگیری یه سودی هم برای خودت در نظر بگیری و بهشون خدمات بفروشی.

 تخفیف ویژه این فایل مخصوص 10 نفر اوله و بعد از اون این تخفیف ویژه خود به خود برداشته خواهد شد پس اگر قصد خرید داری سریعتر اقدام کن

گاهی اوقات کسایی که نقشه سفارش میدن،میخوان روی نقشه یه سری از مکانهای مد نظر خودشون نمایش داده بشه مثل شعبه های یک بانک یا نمایندگی های بیمه یا شعبه های رستوران ها زنجیره ای لیست زیادیه بخوام همشونو بگم میتونی اطلاعاتی رو که مشتری می خواد به نقشه اضافه کنی(با نرم افزار های گرافیکی مثل فوتوشاپ یا ایلاستریتور) اگر هم نتونستی نگران نباش من برات این کار رو انجام میدم و با هم همکاری می کنیم.

من میتونم تو ابعاد مختلف حتی به صورت منطقه ای یا محلی برات نقشه تولید کنم مثل نقشه محدوده ای برای مشاورین املاک خیلی راحت میشه ازش کسب درآمد کرد اگه سوالی داشتی شماره من تو بخش ارتباط با ما هست از طریق واتس اپ بهم پیام بده تا هر سوالی داشتی جواب بدم.

تو اینستاگرام نمونه هایی از نقشه های تولید شده برای مشتری هست میتونی ببینی آدرس اینستاگرامم تو بخش پیوندهای همین فروشگاه هست.هر هفته هم مطالب جالبی در قالب نقشه منتشر میکنم دوست داشتی منو دنبال کن.

 

بخشی از عبارات جستجو شده در گوگل رو لیست کردم که بدونی چقدر تقاضا برای داشتن نقشه وجود داره:

نقشه شهریار

نقشه شهریار از بالا

نقشه شهریار و حومه

نقشه شهریار پی دی اف

نقشه شهریار جدید

نقشه شهریار چاپی

نقشه شهریار

نقشه دقیق شهریار

دانلود نقشه شهریار

نقشه شهریار لمینیت

نقشه شهریار و اطراف

نقشه کل شهریار 99

 دانلود نقشه شهریار 99

نقشه شهریار 99

جدید ترین نقشه شهریار 99

دانلود نقشه شهریار برای کامپیوتر

دانلود نقشه آفلاین شهریار برای کامپیوتر

تابلو نقشه شهریار

دانلود نقشه کامل شهریار 99 با وضوح بسیار بالا برای کامپیوتر و موبایل

نقشه با کیفیت شهریار

نقشه شهریار با کیفیت بالا

 تو این فروشگاه میتونی با  هزینه بسیار کم  داده های مطمئن بدست بیاری.

درباره شهر شهریار:

شهریار یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر یکی از شهرهای غرب استان تهران و مرکز شهرستان شهریار و غرب استان تهران است. شهریار دارای آب‌و‌هوای پاک وبه دور از آلودگی هوای تهران می‌باشد.

شهرداری شهریار در سال ۱۳۳۱ تأسیس گردید که در بدو تأسیس جمعیت شهر قریب ۵۰۰۰ نفر بوده و پرسنل آن با (۴ کارمند، ۷ کارگر خدماتی و یک نفر سرمکانیک موتورهای آب خدمات شهری) خدمت به شهروندان را عهده‌دار بودند.

شهریار دارای باغات میوه متنوع و فراوان و آب و هوای فرحبخش و مطبوعی است. این شهر به دلیل وجود درختان و فضای سبز بسیار به عنوان نگین سبز و ریه استان تهران نامیده می‌شود.

شهریار دارای یک (جریان هوائی) ست که به نام (باد شهریار) شهرت یافته‌است. جهت وزش این باد در منطقه از غرب به شرق با اندکی تمایل به سمت جنوب است.

بیشتر ساکنان بومی این شهر در باغات و مراتع به کشاورزی و دامداری مشغول هستند که در اطراف خارج از شهر گسترده است و این شهر از دیر باز یکی از قطب‌های اصلی در تولید انواع میوه و محصولات کشاورزی، دامی و لبنی به شمار می‌آید.

وجود شهرک‌های صنعتی بسیار و کارگاه‌های تولیدی در این شهر مهاجران بسیاری را به خود جذب نموده که در بخش تولید و صنعت مشغول هستند. همچنین در بخش شمالی این شهر نیز معادن شن و ماسه دایر و شرکت‌های بسیاری فعالیت می‌نمایند.

نوسازی و شهرک سازی نیز یکی دیگر از فعالیت‌های ساکنان این شهر در بخش مسکن و تجاری است و وجود شهر بزرگ اندیشه با فازهای ۶ گانه بستر مناسبی برای فعالیت در این بخش فراهم نموده است.

برای دانلود کلیک کنید