داشبورد مدیریت فروش همراه با نمودار و راهنمای کاربردی

- داشبورد مدیریت فروش همراه با نمودار و راهنمای کاربردی

داشبورد مدیریت فروش همراه با نمودار و راهنمای کاربردی

این داشبورد مدیریت فروش به شما در تجزیه و تحلیل آمارهای فروش کسب و کارتان کمک کرده و تصویری از وضعیت فروش سازمان را به شما در یک نگاه نشان می دهد. با استفاده از این داشبورد می توانید آمار فروش ماهانه ، تعداد محصولات فروخته شده، تعداد شکایات مشتری و محصولات مرجوعی به تفکیک تک تک محصولات را محاسبه نموده و روند تغییرات آن ها را بر روی نمودارهای مختلف بررسی نمایید. در نهایت با تحلیل محاسبات و نمودارهای این داشبورد، به نقاط ضعف و قوت فروش کسب و کارتان پی خواهید برد. 

با استفاده از این قالب اکسل، در کمترین زمان ممکن می توانید وضعیت فروش کسب و کارتان را آنالیز نمایید.

داشبورد مدیریت فروش چیست ؟

واحد فروش هر کسب و کاری، از مهمترین قسمت های آن بوده و ادامه حیات سازمان وابسته به عملکرد و کسب درآمد از طریق این واحد می باشد. با این حال مدیران به این واحد توجه چندانی ندارند و بدون آنالیز آمار واحد فروش کسب و کارشان و بررسی نقاط ضعف و قوت آن، باعث ضرردهی کسب و کار خود می شوند. داشبورد مدیریت فروش یک ابزار مدیریتی بوده که به مدیران و صاحبان یک کسب و کار این امکان را می دهد تا روند فروش ماهیانه تک تک محصولات را در قالب نمودارهای متنوعی مشاهده کرده ونیز آمار شکایات و محصولات مرجوعی را بررسی نمایند.

نحوه کار با داشبورد مدیریت فروش چگونه است؟

کار با این داشبورد مدیریتی خیلی ساده و راحت می باشد. تنها کافی است که شما اعداد و آمار فروش ماهیانه محصولات خود را در قسمت های خاکستری رنگ وارد نموده تا تمام محاسبات بصورت اتوماتیک انجام شده و نمودارها ترسیم شوند. همچنین یک راهنمای آموزش کاربردی همراه این داشبورد بوده که شما را با نحوه استفاده از آن آشنا می کند.

چگونه محاسبات و نمودارهای نهایی این داشبورد مدیریتی را تحلیل کنم؟

بعد از وارد کردن آمار فروش محصولاتتان در قسمت های خاکستری، داشبورد بصورت اتوماتیک ،آمار وروی توسط شما را پردازش کرده و نمودارهای فروش را ترسیم می کند. این نمودارها به شما در آنالیز وضعیت کسب و کارتان کمک کرده و تصویر روشنی از واحد فروش سازمان خود بدست خواهید آورد. فروش ماهیانه شما به تفکیک محصولات روی نمودار میله ای نمایش داده می شود و می توانید محصولاتی که بیشترین و کمترین سهم فروش شما را به خود اختصاص داده اند مشخص نمایید. همچنین آمار شکایات مشتری و محصولات مرجوعی به تفکیک تک تک محصولات روی نمودارهای دایره ای (دونات شکل) نشان داده می شوند. به عنوان مثال در صورتی که محصولی بیشترین سهم فروش شما را به خود اختصاص می دهد، باید کیفیت و قیمت آن را حفظ نمایید. درصورتی که محصولی بیشترین آمار نارضایتی را در مشتری ایجاد کرده، به دنبال دلیل آن بگردید. شاید کیفیت آن پایین بوده یا سطح قیمت آن متناسب با بودجه مشتری هدف شما نمی باشد. شاید لازم است که این محصول را حذف کرده و محصول دیگری را جایگزین آن نمایید.

این داشبورد مدیریتی دارای راهنمای آموزش کاربردی بوده که شما را با نحوه استفاده از آن آشنا می کند. 

ویژگی های این محصول:

  • سادگی و راحتی کار با آن
  • محاسبه اتوماتیک شاخص ها (فروش، هزینه و سود کل سالیانه، فروش به ازای واحد بازدید از سایت (مخصوص کسب و کارهای اینترنتی )، تعداد و درصد شکایات و محصولات مرجوعی) {توجه: این داشبورد تنها روی فروش تمرکز دارد و شما از قبل باید هزینه یابی کرده و تنها اعداد هزینه کل ماهیانه کسب و کار خود را در سطر مربوطه وارد نمایید. به عبارت دیگر این داشبورد برای شما هزینه ها را محاسبه نمی کند}
  • ترسیم نمودار میله ای فروش کل ماهیانه تمامی محصولات به تفکیک فروش تک تک محصولات بصورت اتوماتیک برای 12 ماه سال
  • ترسیم نمودار دایره ای (دونات شکل) درصد فروش کل هر محصول نسبت به فروش کل سالیانه تمام محصولات بصورت اتوماتیک
  • ترسیم نمودار میله ای فروش و هزینه کل ماهیانه بصورت اتوماتیک برای 12 ماه سال
  • ترسیم نمودار روند ماهیانه شاخص فروش کل سالیانه به ازای واحد بازدید از سایت بصورت اتوماتیک برای 12 ماه سال (مخصوص کسب و کارهای اینترنتی )
  • ترسیم نمودار میله ای آمار کل شکایات و محصولات مرجوعی بصورت اتوماتیک
  • ترسیم نمودار دایره ای (دونات شکل) درصد شکایات و محصولات مرجوعی بصورت اتوماتیک
  • ترسیم نمودار میله ای فروش ماهیانه هر محصول بطور جداگانه، بصورت اتوماتیک برای 12 ماه سال
  • ترسیم نمودار دایره ای (دونات شکل) آمار شکایات و محصولات مرجوعی از هر محصول بطور جداگانه، بصورت اتوماتیک برای 12 ماه سال
  • قابلیت پردازش 10 محصول
  • امکان استفاده برای تمامی کسب و کارها (کسب و کارهای سنتی(آفلاین) و اینترنتی (آنلاین))
  • عدم نیاز به هیچگونه نرم افزار های جانبی (تنها کافی است که نرم افزار آفیس و اکسل 2007 به بالا روی رایانه شما نصب باشد که امروزه هر رایانه ای دارای مجموعه نرم افزار های آفیس می باشد)
  • عدم نیاز به آشنایی کامل با نرم افزار اکسل
  • عدم نیاز به مفاهیم پیشرفته مدیریت فروش
  • دارای راهنمای آموزش کاربردی

این داشبورد مدیریت فروش مانند چشم شما عمل کرده و در یک نگاه، وضعیت فروش کسب و کار شما را نشان می دهد.

مشخصات محصول:
فرمت فایل اصلی : xlsx (فایل اکسل Excel سازگار با نسخه های 2007 به بالا)
فرمت فایل دانلودی : zip

راهنمای خرید اینترنتی و دانلود فایل:

جهت دانلود فایل مورد نظرتان، با وارد کردن ایمیل خود ( نوشتن شماره تلفن همراه اختیاری می باشد) و کلیک بر روی گزینه پرداخت، به درگاه پرداخت بانکی هدایت می شوید. در آنجا مبلغ فایل را بصورت اینترنتی (آنلاین) پرداخت کرده و درصورتی که عملیات پرداخت با موفقیت صورت گیرد، به صفحه اصلی سایت منتقل می شوید. سپس لینک دانلود فایل دراختیار شما قرار می گیرد . در نهایت می توانید فایل مورد نظرتان را دانلود نمایید (راهنمای کامل خرید اینترنتی در قسمت بالای سایت موجود می باشد). همچنین لینک دانلود فایل به ایمیلی که در ابتدا وارد کرده بودید، ارسال می گردد.

بعد از دانلود فایل، آن را از حالت فشرده (Zip) خارج نمایید و از قالب اکسل استفاده نمایید.

در صورت بروز هر گونه مشکلی در روند خرید و دانلود فایل مورد نظرتان، از طریق بخش پشتیبانی سایت واقع در بالای صفحه وبسایت تماس بگیرید. بخش پشتیبانی مختص پرداخت اینترنتی، دریافت فایل و رسیدگی به دانلود موفق شما پس از خرید است.

 

در صورتی که به نرم افزار و یا اکسل مخصوص جهت آنالیز داده های فردی و یا کسب و کار خود با استفاده از جدیدترین روش های آماری و هوش مصنوعی (Artificial Intelligence & Machine Learning ) نیاز دارید، آن را برایتان بصورت سفارشی طراحی می کنیم.

با تشکراز انتخاب شما
مدیریت وبسایت www.MBA.SellFile.ir

 

برای دانلود کلیک کنید