داده کاوی هان و کمبر ویرایش سوم به همراه حل المسائل

picuploaded 450 - داده کاوی هان و کمبر ویرایش سوم به همراه حل المسائل

داده کاوی هان و کمبر ویرایش سوم به همراه حل المسائل

داده‌کاوی (Data Mining)، به مفهوم استخراج اطلاعات نهان یا الگوها و روابط مشخص در حجم زیادی از داده‌ها در یک یا چند بانک اطلاعاتی بزرگ گفته می‌شود. بسیاری از مردم داده کاوی را مترادف واژه‌های رایج کشف دانش از داده‌ها (KDD) می‌دانند. داده‌کاوی،پایگاه‌ها و مجموعه حجیم داده‌ها را در پی کشف و استخراج، مورد تحلیل قرار می‌دهد. وظیفه ی داده کاوی، کاویدن و استخراج دانش از منابع عظیم داده است تا اطلاعات گرانبهایی که در حجم انبوهی از اطلاعات سطحی پنهان شده است را آشکار سازد.

تفاوت اصلی علم آمار با شاخه ی توسعه یافته ی خود یعنی داده کاوی، در حجم داده های مورد تحلیل و روش مدلسازی داده هاست. در بیشتر موارد حجم داده های اولیه ی مورد استفاده در داده کاوی آنقدر زیاد است که به یک چالش زمان بر و هزینه بر تبدیل می شود. اما مدلسازی داده های ورودی و دستیابی به اطلاعات پنهان و ارزشمند موجود در این حجم عظیم داده، با کمک هوش مصنوعی و شیوه های خودکار یادگیری انجام می شود که در بررسی های پایه ای آماری خبری از آن نیست.

عنوان کتاب:

Data Mining: Concepts and Techniques

(داده کاوی: مفاهیم و تکنیک ها)

نویسندگان:

Jiawei Han، Micheline Kamber

فایل هایی که پس از خرید قابل دانلود هستند:

1- کتاب داده کاوی هان و کمبر ویرایش سوم انگلیسی به صورت پی دی اف با کیفیت بالا در 740 صفحه

2 حل السمائل داده کاوی هان و کمبر ویرایش سوم انگلیسی به صورت پی دی اف در 147 صفحه

لطفا هنگام خرید ایمیل معتبر وارد نمایید. پیگیری سفارش یا پشتیبانی این محصول از طریق ایمیلی که هنگام خرید وارد کردید، قابل انجام است.

برای دانلود کلیک کنید